Базова освіта є обов’язковим підґрунтям для здобуття фахових знань. Сучасній молоді для успішного оволодіння азами обраної професії необхідний високий рівень загальноосвітньої підготовки, лідерські якості, відповідність сучасним вимогам. Над досягненням саме цієї мети й працюють викладачі циклової комісії природничо-математичних дисциплін та фізичного виховання.
Циклова комісія забезпечує викладання дисциплін з циклу природничо-математичної підготовки та фізичного виховання для усіх спеціальностей коледжу. Навчальна робота циклової комісії організована з урахуванням навчально-виховного процесу та спрямована на формування знань, умінь та навичок студентів із фундаментальних дисциплін.
Методична проблема, над якою працюють викладачі циклової комісії: «Впровадження інноваційних методів навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу та фізичного виховання».
Мета діяльності:
Циклова комісія забезпечує викладання дисциплін з циклу природничо-математичної підготовки та фізичного виховання для усіх спеціальностей коледжу. Навчальна робота циклової комісії організована з урахуванням навчально-виховного процесу та спрямована на формування знань, умінь та навичок студентів із фундаментальних дисциплін.
Методична проблема, над якою працюють викладачі циклової комісії: «Впровадження інноваційних методів навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу та фізичного виховання».
Мета діяльності:
- навчити використовувати одержані знання, уміння і навички для практичного їх впровадження у життєвому просторі людини;
- розвивати та удосконалювати логічне і абстрактне мислення, просторову уяву, кмітливість і винахідливість;
- пропагувати здоровий спосіб життя та формувати мотивації і переконання у необхідності регулярного використання різноманітних форм фізичного виховання та масового спорту як важливої складової здорового способу життя;
- виховувати духовно та інтелектуально підготовлену до самостійного життя людину з життєвими компетентностями і загальнолюдськими цінностями.
- підвищення роботи методичної комісії, шляхом самоосвіти та самореалізації кожного педагога згідно принципів дидактики;
- розвивати диференційований, особистісний підхід при організації навчальної діяльності студентів з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
- пошук та впровадження новітніх методів та технологій на заняттях природничо-математичного циклу;
- працювати над інтеграцією природничих наук та предметів професійного напрямку.
- самоаналіз та аналіз викладання предметів природничо – математичного циклу та фізичного виховання;
- створення умов для розвитку і самореалізації студентів;
- використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
- розвивати співпрацю викладача та студента, випробовувати нові форми та методи пізнавальної діяльності студентів;
- розширювати навчально-методичні комплекси по предметах циклу;
- використовувати на заняттях сучасні технології навчання;
- вдосконалювати професійні, психолого-педагогічні знання викладачів, методичну майстерність, розвивати принципи педагогічної співпраці, надавати методичну допомогу молодим викладачам;
- підвищувати фаховий рівень викладачів шляхом стажування, відвідання виставок, семінарів, курсів з метою вдосконалення практичних навичок роботи з сучасними передовими технологіями;
- систематично ознайомлюватися з навчально-методичною літературою, науковими публікаціями та використовувати їх у навчально-виховному процесі.