Відкрите заняття з біології «Віруси-неклітинні форми життя»

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

Ми живемо, занурені в океан вірусів. Для когось  це  може  здаватися дивовижним, але абсолютно кожен  живий організм, починаючи  від бактерій та архей і закінчуючи людиною, інфікований  вірусами. Звичайно, не усі види, що населяють Землю, відомі, і не усі відомі  види перевіряли на вміст вірусів, проте у всіх перевірених  видів були  знайдені віруси.

18 листопада викладачем біології Луговською Р.В. у групі БЗ-11 було проведено відкрите заняття «Віруси-неклітинні форми життя» (онлайн-формат). Розуміння вірусного різноманіття допоможе нам глибше усвідомити, як функціонує наша планета, її екосистеми та наші тіла.

Як додає канадський вірусолог Кертіс Саттл, "для нашої ж власної користі дуже важливо розібратися, що відбувається у тому світі".

82408, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Львівська, 169
© 2022 СФК ЛНУП. Авторські права на всі матеріали, представлені на цьому сайті, належать ВСП "Стрийський фаховий коледж Львівського НУП" або безпосередньому авторові цих матеріалів. Використання будь-якого матеріалу, що міститься на сайті, дозволене тільки із посиланням на даний ресурс.